۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

مقاومت ایران و بلندگوهای استعماری

مقاومت ایران و بلند گو های استعماری
رحمان کریمی
موحدان برای اثبات وجود خدا یک عبارت موجز معروف دارند : « خدا را به چه می شناسی ؟ به دلیل عقل » . ما هم به دلیل تجربی – تاریخی چندین نسل ، ماهیت وارزشمندی هر
شخص و جنبشی را درنحوه برخورد بلندگوهای استعماری خاصه بنگاه صدا وسیمای استعمارپیر « بی بی سی » فهم می کنیم . مردم ایران تا بدانجا براین نشانه ومدلل واقفند که ماندن یا رفتن دیکتاتورها راهم با این متراژ برای خودشان ارزیابی می کنند . جاوید مرد تاریخ معاصرایران دکترمحمد مصدق هدف شماره یک بی بی سی بود دردشمنی و عناد ورزیدن و تبلیغات زهرآگین علیه او کردن . به هرحال زنده یاد مصدق به حکومت رسیده بود و رییس دولت بود . مردی که داشت نفت ایران را ملی می کردو خلع ید از استعمار انگلیس . اما مجاهدین خلق ایران فقط یک سازمان وتشکیلات اپوزیسیونی بیش نیستند . سابقه ندارد که بلندگوهای استعماری یک جنبشی را که هنوز به قدرت نرسیده تا بدین پایه مورد خصومت ، لوث وخراب کردن وپرونده سازی های استعماری خود قراردهد ، آنهم سازمانی که دشمن اصلی اش یعنی رژیم فاشیستی ملا- پاسدار حاکم دریک تناقض آشکار دربیان وعمل ، آن را « گروهک » می خواند . نه رژیم می تواند پاسخ قانع کننده دهد ونه حامیان و بلندگوهای استعماری که اگر گروهک است که اینهمه به صرف وقت وانرژی و توطئه نباید نیاز داشته باشد . چه پول های هنگفت به ویژه درغرب صرف مقابله با سازمان مجاهدین خلق ایران می شود که درخور محاسبه نیست . مردم تحت ستم وسرکوب ایران خاصه نسل جوان که اکثریت جمعیت را شامل می شوند ، اگر چند صباحی گول یک یا دو بلندگوی نواستعماری بخورند و بعد به آگاهی وحقیقت امر برسند ، فریب بی بی سی را هرگز نخواهند خورد چرا که همگان ، سیاست استعمار پیر انگلیس را از بَرهستند . مردم ایران به وضوح می بینند که انگار بنگاه بی بی سی شعبه یی از بنگاه های تبلیغاتی رژیم است ، مستقر درپایتخت « دولت فخیمه » یعنی لندن . آخر آدم خرفت هم که کرده باشد اگر ریگی درکفش نداشته باشد از خودش می پرسد که یعنی چه ؟ رادیو وتلویزیون یک کشور اروپایی درقبال یک جنبش توانمند ضد رژیم ، تا این اندازه وقت و مایه بگذارد . حاج بی بی اخیراً اضافه بر تمامی مسمومات مشعشعش ، گزارش داده که وزارت دارایی آمریکا برای چند شخصیت حامی اشرفیان قهرمان و مقاومت سرفراز ایران ، احضاریه فرستاده است . یعنی آقایان از مجاهدین خلق پول می گیرند ومی آیند به حمایت ، سخنرانی می کنند !! ما دراین نوشتار می خواهیم همین را کالبد شکافی کنیم :
1 ــ اگر حامیان مقاومت ایران به چند نفر محدود بود ، می شد برای دلخوشی رژیم و لابی های ایرانی وخارجی اش آن را باور کرد. درهمان آمریکا باید مدافعان اشرفیان قهرمان را شماره کرد که تا چه اندازه وسیع و متشکل شده است . یک قلم نمایندگان ازهردو حزب در کنگره . این نمایندگان که اکثریت را هم شامل می شوند ، پول گرفته اند ؟ پس وای بر دولت و ملت آمریکا ! توهینی ازاین سنگین تر می شود به برگزیدگان انتخاباتی یک ملت آزاد روا داشت ؟
2 ــ حالا بیاییم به اروپا و پارلمان اروپا و اکثریت نمایندگان مجالس کشورهای اروپایی . به اضافه شخصیت های متعدد حقوقی و سازمان ها ، انجمن ها و شخصیت های مدافع حقوق بشر . براین جمع شرافتمند ضد رژیم ، اضافه کنیم مقامات معتبر سابق دولت های اروپایی . همه و همه پول گرفته اند ؟ زهی بی شرمی ! .
3 ــ برویم به دنیای عرب واگر بتوانیم شماره کنیم حامیان مقاومت ایران ودر رأس اشرفیان قهرمان را از پارلمانترها ، شیوخ ، مطبوعات ، حقوقدانان واساتید معتبر دانشگاهی ، نویسندگان و شاعران و انواع تشکل های صنفی و حقوق بشری . همه اینان هم از مجاهدین خلق ، پول گرفته اند ؟ ! . دراینجا ما فی المثل از تومار امضاهای مردمی به ویژه درعراق چشم می پوشیم .
4 ــ این سفررا می توانیم به آفریقا ، کانادا تا استرالیا هم بکنیم .
5 ــ اگر به فرض محال ، شرف و حس مسئولیت بشری از سیاره زمین چنان رخت بر بسته باشد که یک سازمان سیاسی که برمملکتی هم حکومت نمی کند وهنوز در تبعید بسرمی برد ، بتواند با پول این خیل را بخرد ؛ رژیم که به اتکای منابع عظیم زیرزمینی ایران ، حاضر و آماده است که لااقل چندین برابر بپردازد و لابی جمع کند .
6 ــ توطئه گران لابی رژیم درآمریکا ونیز بلندگوهای استعماری و نواستعماری خیلی بهتر از ما خبراز حاتم بخشی های ملاها و پاسدارهای نوکیسه وتازه به دوران رسیده دارند . اگر حامیان خارجی مقاومت سرفراز ایران قابل خرید وفروش بودند هم اکنون درلیست لابی ها علیه مجاهدین خلق گرم توطئه و پرونده سازی می بودند .
7 ــ اخیراً هفت هزار و چند صد حقوقدان جوامع عربی به دفاع و حمایت از اشرفیان قهرمان اطلاعیه داده اند . آنها هم پول گرفته اند و امضا کرده اند ؟ ! . اگراینطور است معلوم می شود وضع مالی مجاهدین خلق حتا از بانک جهانی وصندوق بین المللی پول هم روبراه تراست . بنابراین من به عنوان یک هوادار تقاضا می کنم که از آنهمه پول های فوق عظیم ، چیزی هم به دولت یونان کمک کنند که هم ثواب دارد هم شاید دل استعمارگران را بدست آورد .
8 ــ دو قتل عام سبعانه از اشرفیان قهرمان ، وجدان جهان را تکان داد و بیدارکرد . بشردوستان و مسئولیت پذیران ازاین دو جنایت به وحشت افتادند که مگر درهزاره سوم میلادی چنین جسارت جنایت آمیزی هم ممکن است ؟ نتوانستند خاموش بمانند . برای دفاع از اشرفیان که در حقیقت دفاع از حریم بشری ست ، آمدند درکنار پرچمدار ومنادی آزادی ، مریم قهرمان قرار گرفتند . « با شرف ها » هرگز نمی توانند این را بفهمند و اگر هم فهمیدند ، بیشتر و بیشتر بهم می ریزند و هیاهوی بیشترراه می اندازند .
پس واقعیت امر چیست ؟ :
جهان برسر بودو نبود رژیم فاشیستی وتروریست پرور حاکم برایران ، بعد از چند دهه سیاست سازش ومماشات و بازگذاشتن راه توسعه طلبی ودستیازی به بمب اتم ، دوسه سالی ست که به دو جبهه تقسیم شده است . جبهه یی که عمدتاً شامل دولت ها که کمپانی ها و تراست های عظیم نفتی و تسلیحاتی را نمایندگی می کنند ونیز لابی های ریزو درشت دیگر که هم از آخور می خورند وهم از توبره . یعنی هم ازطرف رژیم به نوا می رسند وهم از طرف کمپانی های کذایی . جبهه دیگر، که دارد روز به روز وسیع تر وهدفمندتر ومصمم تر می شود در تقابل کامل با موجودیت رژیم و خطرات کنونی و احتمالی آن ؛ صف آرایی کرده است ، از آمریکا گرفته تا اروپا ، کانادا ، استرالیا ، آفریقا و دنیای عرب ( البته همه با پول مجاهدین خلق !! ) . این جبهه دریافته است که تأخیر دراتخاذ یک سیاست قاطع دربرابر رژیم ، چه مخاطرات غیرقابل پیش بینی درانتظارمنطقه وجهان خواهد بود . این جبهه می گوید که رژیم دارد به بمب اتم نزدیک می شود . اگردست یافت ، جهان را به گروگان خواهد گرفت و سیاست را به دولتمردان غرب با گستاخی و وقاحت آخوندی ، دیکته خواهد کرد . این جبهه می گوید ما با رژیمی بنیادگرای توسعه طلب ودر اندیشه تشکیل امپراتوری مواجه هستیم که فردا بمب های کوچک اتمی اورا اینجا وآنجا دراختیار تروریست ها خواهیم دید . این جبهه به دولت های مقتدر غرب می گوید تا کی می خواهید جلو چنین مجموعه خطرناکی ، این پا و آن پا کنید ، تا کی ؟ . این جبهه می گوید اگر بهار عربی خوب است که ما هم طالب آن هستیم ، پس چرا برای خطرناک ترین ، راه دیپلوماسی را باز گذاشته اید تا بتوانند با نشست وبرخاست های فرصت جویانه ، شما را فیلم کنند ؟ . این جبهه می گوید ارتش آزادیبخش ملی علیه بشار اسد جایز ودرخور حمایت است اما چنین ارتش رهایی بخشی دربرابر خامنه یی باید خلع سلاح شود و پراکنده ؟ . اینکه از یک بام ودوهوا هم به چند هوایی رسیده است وگندش درآمده است تا آنجا که برای بستن راه مقاومت ایران ، برای شخصیت های خودی هم احضاریه صادر می شود که مسلماً هدفی ندارد جز ترساندن و دورکردن مخالفان رژیم از دور وبر مقاومت ایران . با این وضع انتظاردارید که جانیان اوباش حاکم برایران از چه چیزشما بترسند . دلبری هم حدی دارد ازجهت حفظ شئون و اعتبار سیاسی خود . رادیو و تلویزیون هایتان که خدمتگزار رژیم هستند و دشمنان رژیم را هم که به هربهانه سیاه و خراب می کنند ( البته به حساب خام خودشان ) . خب ، طبیعی ست که نه تنها خامنه یی واحمدی نژاد بل یک ملای شپشوی این جرثومه فساد هم روی دست شما بلند شود به توهین وشاخ وشانه کشیدن که خود را قدرقدرت جهان می دانید .
نتیجه :
نه مجاهدین خلق و مشخصاً اشرفیان قهرمان و نه حامیان بین المللی این پاکبازان جان برکف ، بیدی نیستند که با این بادهای مسموم وضد ملی و بشری بلرزند و جا خالی کنند . آزموده را آزمودن خطاست و متأسفانه شمایان همواره درخطا و خطا پراکنی بسربرده و می برید . جایی که توده اکثریتی ها ولابی های « وتنی » رژیم در بنگاه های استعماری به خدمت مشغولند ، ما هواداران مقاومت پرافتخارایران نیز پارا سفت تر و استوارتر خواهیم کرد . آینده هم منتظر جبهه جهانی مقاومت است وهم حامیان و مزدوران و اجیرشدگان رژیم روبه زوال حاکم بر ایران . جبهه ملی و جهانی مقاومت ایران با حوصله یی نه فردی ، بل تاریخی به نبرد خود ادامه خواهد داد با این اِشراف که دشمنان تا سرنگونی رژیم ، کیسه پرمی کنند و به حساب خودشان برمقاومت می تازند . تا کنون چه دستاوردی ازین رهگذر داشته اند جز محبوب تر کردن مجاهدین خلق در حوزه ملی و جهانی . ازاین حیث باید از بنگاه های متعدد استعماری خاصه بی بی سی تشکر کرد ! . چرا ؟ چون هرچه بد بگویند . مردم نتیجه عکس می گیرند . یعنی براین امر واقف می شوند که مجاهدین خلق ملی و حافظ و مدافع منافع ملی ایران و ملل منطقه و جهان هستند که اینهمه مورد حمله تبلیغاتی استعمارگران قرار گرفته اند . پس برای آنکه جیره و مواجب کارکنان طیب و طاهر باشد ، همچنان باد را غربال کنید .

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

1 نظرات:

vahdati vahdat گفت...

درود فراوان بر استاد گرامی آقای رحمان کریمی!
مثل همیشه این استعمارگران رابا استدلال درست کالبد شکافی کردید.امیدوارم روشنفکران قلم زن ما بتوانند به مانند شما
کالبد شکافی ا ین موقعیت ها را بکنند .قلم و قدم آنها در راه خلق حرکت کنند.