۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

ایـران مـن ای ایـران ، یـاران مـن ای یـاران !


ایـران مـن ای ایـران ، یـاران مـن ای یـاران !


رحمان کریمی


ایران من ای ایران


یاران من ای یاران


دشمن به شکار آمد


بیهوده بکار آمــد


ما جنگل شیرانیم


از خیل دلیرانیم


ما را نتوان کوبید


ما را نتوان روبید
 

کوهیم و سرافرازیم


دشمن براندازیم


سیلاب و همه توفان


توفان و همه جوشان.
ایران من ای ایران


یاران من ای یاران


خیزید و بگوش آرید


بیهوش به هوش آرید


هرچشمه به جوش آرید


اشرف به خروش آرید


از سرچشمهٌ آزادی


صد جام به نوش آرید .




ایران من ای ایران


یاران من ای یاران


شب آمده لنگ لنگان


تا پای سحرگاهان


این مُرده نمی پاید


چون صبح به میان آید .


از خانه برون آیید


دیوانه برون آیید


گرگان خیابانی


غولان بیابانی


ترسیده ز هر سایه


وامانده ز هر مایه


وقت است که افروزیم


مشعل شویم و سوزیم .




ایران من ای ایران


یاران من ای یاران


امروز و چنین میدان


سرگشته همه دیوان


خیزید و براندازید


دشمن ز سر اندازید .




ایران من ای ایران


یاران من ای یاران !


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات: