۱۳۹۷ مرداد ۱۰, چهارشنبه

تنخواه گردان های سیاسی شاه و شیخ در خارج کشور


            تنخواه گردان های سیاسی شاه و شیخ در خارج کشور

                                                                                                رحمان کریمی

به خیال باطل مال و جاه
چنان برآمده اند به خبث طینت
که من نه فقط صدای مجاهدین خلق
بل انباشته تاریخ معترض میهنهم را می شنوم
از پلیدترین دونان این روزگار .
                              تکه یی از یک شعر نگارنده

ــ کوه به کوه نمی رسد اما توابع شیخ و شاه
به هم می رسند .
ــ می خواهند خاک خیانت را به تبرک قدرت
و صدارت در چشم خورشید بپاشند اما دستشان
از هر درازدستی ، کوتاه تر ست .

  بازتاب شرایط زار و نزار رژیم و عصیان و قیام توده های جان به لب رسیده در شهرهای ایران ، و نیز اعتلا و تثبیت مقاومت ایران به عنوان آلترناتیو قدرتمند و تعیین کننده ؛ در خارج کشور بعینه در اتحاد سراسیمه شاه و شیخ می توان دید . این اتحاد صرفا منوط به شرایط امروز نیست . در یک نگاه به درازنای تاریخ پرتلاطم ایران زمین ، به جز استثناهایی کوتاه مدت همواره شاه و شیخ بر سرزمین ایران حکومت داشته اند . یکی عرفی تحمیلی و آن دیگر شرعی تلقینی . هرگاه اختلاف و تضادی پیش آمده مبتنی بر تجاوز به محدوده های هم بوده است . امروز این دو نیروی بازنده تاریخ ، در نهایت استیصال و درماندگی بناگزیر دگرباره بهم رسیده اند. مقاومت برومند ایران موجب این ورشکستگی و درماندگی و اتحاد شده است . اگر در برابر عناصر شاه و شیخ ، تشکیلاتی منسجم ، معتقد و سختکوش نبود چه بسا که هر واحدشان در جدال خودخواهانه با هم هرگز آبشان در یک جوی نمی رفت. باور کنید در پهنه خارج کشور آدم شاهد چنان دست و پا زدن های مضحک مذبوحانه و در عین حال ابلهانه است که گاه شخص حساس آرزو می کند که ایکاش در زندان های رژیم بود و این نمایش و بروزهای خائنانه ضد مصالح ملی را نمی دید .
  دیروز برحسب اتفاق اطلاعیه یی دیدم از حزب به اصطلاح « سکولار دموکرات » ! به سرکردگی آقای اسماعیل نوری علا و حزب « مشروطه خواهان دموکرات » ! به سرکردگی فردی بنام آقای بیت اللهی . مفاد اطلاعیه طبق معمول علیه مجاهدین خلق ایران . انگار به جز مجاهدین و شورای ملی مقاومت ، همه و همه حتما دموکرات هستند و نباید در این صفت و نسبت شایسته و بایسته ؛ شک کرد !!! . یکی نیست به این حضرات و انواع دیگرشان بگوید که اگر چیزی بارتان هست و به درد مُلک و مالکان جهان می خورید چه لزومی دارد که عرض اندام اطلاعیه یی تان ، تقابل زبونانه با مجاهدین خلق باشد ؟ به ایران و دنیا نشان بدهید که کار دیگری هم از شمایان برخاسته است وگرنه من دولتمردی از حکام مستبد ندیده ام که ادعای دموکرات بودن نداشته باشد . با گفتن حلوا که دهان کسی شیرین نمی شود . بیت اللهی را نمی شناسم و سابقه اش را ندارم . فقط متعجبم که این شاه اللهی چرا تا کنون نام خانوادگی خود را عوض نکرده است . نکند می ترسد به تریش قبای بیت رهبر معظم معطل بخورد و خدای ناکرده از چشم شیوخ حتما مؤمن و صدیق !! نظام بیافتد . الله یعلم ، من نمی دانم امیدوارم خدا بداند ! .
  و اما آقای اسماعیل نورعلا نور را می شناسم همچنانکه نورانی دیگری بنام علیرضا نوری زاده ( واقعا که اینهمه نور چشم آدم را می زند ) . حدود سه سال پیش بود که ایمیلی نسبتا بلند متن دریافت کردم از نوری علا . دعوت گرفته بود که در کنگره سالانه سکولارها شرکت کنم . از آن متن ، این عبارت در حافظه خسته ام حک شده است : « حضور شما در کنگره تعیین کننده است » . یاللعجب ! نه سر پیاز هستم و نه ته پیاز . فقط یک هیچکاره گنده گو که خود را در مرکز بزرگان تصمیم گیرنده می بیند و غالب می کند ، نبوده و نیستم . بنابراین به خود گفتم تو کی هستی و چه داری که حضورت تعیین کننده شده است . بالا رفتم و پایین و حلاجی کردم ، دیدم بدین دلیل تعیین کننده هستم که هوادار مجاهدین خلق می باشم . یک هوادار دشمن و رقیب سرسخت را در کنگره نشاندن و نان خیانتش را به گوارا خوردن . جواب لازم را بی هیچ ملاحظه دادم . این گذشت تا مدتی بعد در میز گرد یک رادیو بهم رسیدیم . موضوع بحث ربطی به دیدگاه شرکت کنندگان نداشت . آقای نوری علا نظرش را گفت و نوبت به من رسید که قاطعانه نظرم را گفتم . نوری علا خطاب به من گفت : « شما که با نظر من مخالف بودید چرا در این میز گرد شرکت کرده اید ؟ »!! و گذاشت و رفت ، عین یک بچه خودخواه به شدت سکولار و دموکرات . مجری برنامه که مدیر رادیو هم بود سخت یکه خورد . نمی دانم بعد از چند دقیقه بود که دوباره برگشت . چون باز اظهار نظرم را شنید رفت و دیگر برنگشت . فکر نکنید که این کارها از هرکسی برمی آید مخصوصا اگر مجاهد دیکتاتورزده باشد !! . باید طرف سفت و سخت سکولار دموکرات باشد تا این نوع دسته گل ها را به آب دهد و به مقام معظم رهبری برسد. آنچه اتفاق افتاد بی کم و زیاد آوردم تا مردم ستمدیده ایران متوجه باشند که چه دایه های مهربان تر از مادر در خارج کشور دارند ، تا بفهمند چه قماش آدم ها و محفل ها پا به پای رژیم با مقاومت سرفراز ایران مقابله می کنند . کف های مردابی که می خواهند سد شکن شوند.
     بگذریم که وقتی سر و کله مأموران اعزامی از ایران یعنی اعضای لاحق وزارت ، تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین با مأموریت لجن پراکنی به این سازمان از کنگره این سکولار شیخ نشان بیرون زد ؛ منشأ این مارک های تقلبی برهمگان روشن شد .             







ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات: