۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

با غرابه های گلاب و سرکه بوی گنداب نمی رود



        با غرابه های گلاب و سرکه بوی گنداب نمی رود
                                  
                                                                                                          رحمان کریمی

   وضعیت و موقعیت رژیم فاشیستی ملا طوایفی – پاسدار طوایفی ، از تمامی جهات اجتماعی و اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی آنچنان آشکارا رسوا و خراب و بحران زده است که دیگر واقعا نیازی به گفتن و نوشتن ندارد . بوی گند این نظام محیل سرکوبگر از هر حیث عالمگیر شده است . اگر جای دریغ و تأسفی باشد این است که یک ملت صاحب فرهنگ و تمدن به سالیان محکومند که در این گنداب ، رنج ببرند ، عذاب بکشند ، فریاد برآرند و خون دل بخورند و در جهان پیشرفته و متمدن نه به درستی گوشی شنوا ببینند و نه حس و عصبی که بر این بیداد بی سابقه به خشم برآشوبند . منافع اقتصادی و مالی از چنان جاذبه یی برخوردار شده است که دیگر مسایل و شئون بشری را تحت تأثیر و شعاع خود قرار داده است . و ما مردم ایران متعلق به سرزمینی هستیم که هم نفت و گاز و انواع معادن دارد و هم موقعیت بسیار مهم و حساس ژئوپولتیکی و بنابراین مورد رقابت و مناقشه دایم قدرت های جهانی . ما میان حداقل دو سنگ آسیاب قرار داریم بی هیچ عنایت و توجه جدی . چنین است که پای قدرت ها در برابر گندابیان سست و به تردید می افتد . این آگاهی و نگرش درست سیاسی ، نباید موجب دلسردی ما ملت شود بلکه باید بیدارمان کند که روی پای خود به عزم و اراده بایستیم و دشمن را که بوی گندش عالمی را گرفته به زانو درآوریم و بدانیم که قدرت یک ملت بسیار و بسیار بیشتر از قدرت یک دولت سرکوبگر است . اکثریت با ملت ستمدیده عاصی ست و نه با دولتمردان قلیل . ملایان شیاد تبهکار بدون پاسداران ، هیچ هیچ اند . و پاسداران از درون پوسیده و فاسد شده اند. نباید مرعوب هارت و هورت های ظاهری آنان که از سر ترس است ، شد . مردم خود می دانند که مثلا میخوارگان نیازشان را با پول از طریق پاسدار و بسیجی تأمین می کنند . پول ولم می دهند و اونیفورم پوش های نظام ولایت فقیه ، بطری را به در خانه یا صندوق عقب اتومبیل می آورند . چنین لشکر و سپاهی ، روز موعود می توانند جلو انبوهی یک ملت خشمگین ، عرض اندام کنند ؟
   خائن ترین خائنان همانا کسانی هستند که مستقیم یا غیرمستقیم برای این رژیم دلالی و لابیگری سیاسی ، فرهنگی و هنری می کنند. به اشکال مختلف می کوشند وسمه بر ابروی پیر عجوزه بکشند. با غرابه های گلاب یا سرکه بوی عفن گنداب را بگیرند و یا به بهانه « اصلاح طلبان » !! آن را کمتر کنند . آنان همچون رژیم ول معطل هستند . امثال آخوند روحانی و مکلای ریشویی چون ظریف یک تار مویشان هم اصلاح طلب واقعی نیست . در کشور بلازده ایران چه نیمچه اصلاحی از آنان می توان دید ؟ این شیادان ملعون در آغوش گشایی به روی صاحبان ثروت و قدرت جهان ، اصلاح طلب هستند و نه برای یک ملت به جان آمده . آنان می خواهند نقش چوب بست یک بنای موریانه خوردهٌ درحال فروپاشی را ایفا کنند و بس . این اصلاح طلبان قلابی ، می خواهند سر ملت را شیره بمالند . آنان بخشی از همین نظام گندیده ولایت فقیه هستند و لاغیر. خائنان اگر غرابه یی از سرکه و گلاب دارند روی خود بریزند تا مگر بوی گندشان مشام میهن دوستان ، مبارزان و مجاهدان و دیگر عاشقان راه آزادی را میازارد .
   دولت آقای ترامپ اگر واقعا خواهان خلع ید از رژیم است ، می بایست ابتدا اینگونه لابی های مزور بیشرم را از ساحت رسانه های دولتی آمریکا به بیرون پرتاب کند و نگذارد همچنان به کار خائنانه خود ادامه دهند . مخلص به عنوان یک ایرانی ، یک هوادار جدی مقاومت ایران می پرسم که در صدای آمریکا مثل آقای مهدی فلاحتی که ژورنالیست بی طرف و حقیقت گرایی ست ، چند تا هست ؟ هر دولتی و هر دولتمردی که واقعا خواهان خشکاندن گنداب است نباید فقط به حرف و خط و نشان کشیدن قناعت کند . جا و وقت عمل است که پشت این نظام سراپا فاسد و خطرناک را رها کرد تا دست مردم و نیروی پیشتازشان باز و گشاده گردد.  

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات: