۱۳۹۵ شهریور ۲۴, چهارشنبه

تبریک ــ این پیروزی بزرگ استراتژیکی ، بیانگر پیروزی نهایی محتوم است



              این پیروزی بزرگ استراتژیکی ، بیانگر پیروزی نهایی محتوم است

   فرزندان و جگرگوشه گان بی نظیر و قهرمان ایثارگر اشرفی به سلامت و پیروزی به آلبانی رسیدند. این یک شکست استراتژیکی برای اهریمنان خونخوار حاکم بر ایران دربند و لاجرم یک پیروزی استراتژیکی برای مقاومت سختکوش و سرفراز ایران زمین است. دلیل هم کاملا واضح . خمینی و خمینیسم بخصوص از سال 1360 به بعد کمر به نابودی یا کمرشکستن مجاهدین خلق گرفت . شدت و حِدّت واقعی این تصمیم جنایتکارانه و ضد بشری از تاریخچه زندان های مخوف شروع شد تا هجوم فیزیکی و روانی و تبلیغاتی در تمامی حوزه های ملی ، منطقه یی و جهانی . مرکز ثقل این هجوم ، ارتش آزادیبخش بود که چون بعد از جنگ ، عراق جولانگاه و چراگاه راحت و بی مانع جدی گـُرازان و گرگ ها دین دکان قرار گرفت ؛ براین باور و امید شدند که با حذف این ارتش ملی تنها رقیب سرسخت مزاحم را هم خیال خود را از مجاهدین خلق راحت کنند و هم به مردمان به تنگ آمده ایران بفهمانند که قوی ترین شما را به زانو درآوردیم و در محاسبات ملی و بین المللی برای همیشه حذف و پاک کردیم ، بنابراین راهی دیگر نیست جز آنکه خود را جمع و جور کنید و با رژیم ما دمساز و همساز گیرم که به بهانه اصلاح طلبی و مبارزه غیر خشونت طلبی !! ما با آوردن و پر و بال دادن های فاقد پرواز از بام خودمان ، حواسمان هست که این زمینه بقای رژیم را کور نکنیم . راز و رمز مقاومت که سرلوحه مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت است و تجلی آن در اشرفیان قهرمان به آشکارا و اشکال مختلف تعریف و تثبیت شده است در همین نا امید شدن از سیاست جهان نامساعد و چند چهره و سوداگر است که تا کنون دست از اهریمنان برنداشته و به بهانه ها و لطایف الحیل های به شدت موذیانه و آب زیرکاه کوشیده است که از سقوط محتوم این ضد بشران جنگ طلب و تفرقه انگیز ؛ جلوگیری کند. بیاد بیاوریم هجوم ها و موشک ها که خم به ابرو نیاوردند و کوبلر ها را واسطه و توجیه گر حقایق کردند. بیادبیاوریم که مزدوران حقیر به سالیان تبلیغ کردند که رهبران نمی خواهند اشرفیان از عراق بیرون بروند و مرگ و میر آنان برایشان مهم نیست مگر جنبه تبلیغاتی آن و از زمانی که به همت مقاومت بی سابقه قهرمانان اشرفی و تلاش و پیگیری بی وقفه مسئولان تحت پرچمداری پرتلاش مریم قهرمان ، جهانداران ناگزیر به رعایت شدند و فرزندان دلاور میهن راه به آلبانی بردند این دکه های رسوا و کساد مزدوران براین ساز استوار شد که مجاهدین را از عراق بیرون کردند.
   رژیم نمی خواست که دشمنان سوگند خورده و تا پای جان مصمم ، از تیر رسش خارج شود . او قاطعانه می خواست یا نابود کند یا آنان را به انفعال و تسلیم وادارد و این برایش یک استراتژی حیاتی و بقا بود. چنین است که ما می گوییم شکست این استراتژی ، به معنی پیروزی استراتژیکی مقاومت ایران است .
   ما این پیروزی شگفت را به رهبران مقاومت ایران خاصه مریم قهرمان و مسئولان سازمان مجاهدین خلق و کوششگران شورایی و تمامی هواداران وفادار و ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان ، با غرور و شادمانی تبریک و تهنیت می گوییم که می دانیم فردا از آن پایداران است .
            فرشته و رحمان کریمی  
          10 سپتامبر 2016           

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات: