۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

دیوار بلند حاشای رژیم تروریست فاشیستی حاکم و نظافتچی های رد پاشوی خارج کشورش


دیوار بلند حاشای رژیم تروریست فاشیستی حاکم و نظافتچی های رد پا شوی خارج کشورش


( دراین نوشتار دلایل طرح توطئه ترور توسط رژیم به اختصار ذکر شده است) .



رحمان کریمی



بعد از سی و دوسال ، ماهیت و عملکرد تروریستی و فاشیستی رژیم ملا – پاسدار حاکم برایران ؛ چه در حوزه ملی و منطقه یی و چه بین المللی بر کسی پوشیده نیست مگر آنکه به نوعی نانخور این رژیم و یا حامیان آن باشد . بعد از سی ودوسال دیگر لزومی ندارد که توضیح واضحات و تکرار مکررات برای پرشدن یک مقاله کنیم . یکبار در حواس پرتی به خودم گفتم : فقط خواجه حافظ نمی داند که ما با چه حلقه پیدا شده جانوران درنده ماقبل تاریخ ، سروکار پیدا کرده ایم . اما فوراً این بیت آن بزرگوار به خاطر آمد که : « واعظان کاین جلوه در محراب ومنبر می کنند / چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند » . البته حافظ با تمام درایت و تیزبینی و جام جهان نمای ادراکی که داشت ، تصور نمی کرد که جهان بدست جهانداران چنان بچرخد و بچرخد که این جماعت شیاد را از محراب و منبر ریایی شان به مسند امامت و صدارت بنشاند . دسته گل اخیری که ملایان به آب لجنزار خود داده اند ، در دستور عمل قرار دادن ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکاست . طرحی که قرار بود سوژه به وحشیانه و پرآسیب ترین شکل ممکن به قتل برسد . این طرح شوم توسط اف. بی . آی لو می رود . پیش از آنکه ملایان جنایتکار از این شوک ، خود را جمع و جور و برای حاشا ، چاله گشاد دهان آلوده شان را باز کنند ؛ نظافتچی های هول برداشته رژیم در خارج کشور ، آب وجاروب در دست راه افتادند به این کانال و آن کانال رادیو و تلویزیون ها و مطبوعات تا رد پای به خون آلوده رژیم را پاک کنند . این مزدوران مثل اربابانشان سابقه دار هستند . اگر صد مدرک دانشگاهی و کارشناسی به دنبال خود یدک بکشند ، پادو حقیری بیش نیستند . چرا حقیر ؟ چون یک وقت آدم برای مجموعه یی که سرش به تنش می ارزد پادویی می کند اما برای یک مشت ملا و پاسدار مزلف ، بی اصل ونسب و سراپا فاسد و مبتذل و جنایتکار پادویی کردن برای دستمزدی در توان هر خدمتگزاری نبوده و نیست . حضرات به مدارج تخصصی خود می بالند اما از سر حقارت فطری و شخصیتی نمی دانند که عنوان این مدارج برایشان رسوایی و بدنامی بیشتر ببارمی آورد تا آنجا که حتا « نا بریده از مزدوری » ها هم می توانند به دلیل کم سوادی و نداشتن تخصص علمی با همان مدرک نوکری وزارت اطلاعات رژیم برآن گروه فخر بفروشند .


وقتی رژیم قافیه را باخت ، آن را کما فی السابق به گردن سازمان پرافتخار مجاهدین خلق انداخت ! . این وارونه گویی هم افاقه نکرد . دولت آمریکا همچنان توطئه ترور را از رژیم می داند و نه اپوزیسیون یعنی مجاهدین خلق . حال این سئوال مطرح می شود که چرا و به چه دلیل رژیم اوباش فاشیستی ملا – پاسدار حاکم توسط سپاه قدس ، می خواسته است سفیر عربستان را ترور کند ؟ دلایل را فهرست وار می گوییم :


1 ــ دوام و بقای رژیم بشار اسد در سوریهٌ بپاخاسته ، برای حکام تهران امری حیاتی ، تعیین کننده واستراتژیکی ست. با سقوط بشاراسد ، رژیم می شود مثل گرگ درنده یی که یک دست و یک پای خود را از دست داده باشد . عربستان سعودی آشکارا از اپوزیسیون به صحنه آمده رژیم اسد حمایت می کند و به او می گوید که باید برود .


2 ــ عربستان سعودی نگذاشت که لقمه بحرین از گلوی رژیم پایین برود . نیرو فرستاد و مانع سقوط امیر بحرین شد . بنیادگرایان شیعه وابسته به رژیم تهران ، ناکام ماندند .


3 ــ عربستان سعودی در یمن نیز نقش قاطع خود را ایفا می کند .


4 ــ با رفتن ارتش آمریکا از عراق ، رژیم امیدوار است که سیطره کامل خود را در آن کشور تحکیم کند و عراق را به صورت پایگاهی استراتژیکی برای دخالت های پیوسته اش در منطقه درآورده و حکومت های مخالفش را مستقیماً مورد تهدید قرار دهد . در آنجاهم با سد عربستان سعودی روبروست یعنی مانعی بزرگ و با نفوذ .


5 ــ همین چند مدت پیش بود که پادشاه عربستان عریان ومحکم به رژیم اخطار کرد که از مداخله و تحریکات داخل عربستان توسط شیعیان وابسته به خود ، پرهیز کند وگرنه با شدت عمل دولت عربستان سعودی مواجه خواهد شد .


6 ــ اگر اختلافات درون رژیمی ، همراه با رسوایی اختلاس های متعدد نجومی و نیز نارضایتی و بی طاقتی روزافزون مردم ایران را به موارد و دلایل ذکر شده اضافه کنیم و از یاد نبریم که این رژیم ماجراجو بحران های داخلی اش را به بحران آفرینی درخارج منتقل می کند ، به خوبی درمی یابیم که چرا قصد چنان تروری را داشتند . رژیم بر این محاسبه خام و مالخولیایی بوده که زهرچشمی از عربستان بگیرد و بگوید که در سوریه ، بحرین و .... و حتا خاک خودت دست وپایت را جمع کن وگرنه از طرفت که ما باشیم چنان ضرباتی دریافت خواهی کرد که آن سرش ناپیدا !! .


7 ــ رژیم در طرح توطئه ترور ، دلش به سیاست تعامل آقای اوباما گرم و مطمئن بود . آن جنایتکاران دیده بودند که آمریکا و دولت های اتحادیه اروپا ، در برابر بسی اعمال تروریستی شان با اغماض و اظهارات لفظی دیپلماتیک برخورد کرده اند . این اجنه از شیطان فریبکارتر هم دریک محاسبه خطا رفته اند و آن اهمیت وموقعیت غیرقابل انکار و چشم پوشی عربستان سعودی در عرصه منطقه و بین الدول است . اگر پای این کشور در میان نبود البته می شد به سیاست تعامل امید بست . حالا که فهمیده اند چه غلطی کرده و چه لقمه گنده تراز دهان گرفته اند ، می خواهند آن را روی مجاهدین خلق سرشکن کنند که خودشان و نظافتچی ها و جاروب کش های خارج کشوری شان کور خوانده اند .


8 ــ نگارنده تقریباً مطمئن است که رژیم در بررسی این طرح ، احتمال شکست و لو رفتن آن را هم مد نظر داشته . پس چرا ریسک آن را قبول کرده ؟ برای آنکه در اخلاق و فرهنگ بدوی و تروریستی آنان ، دیوار حاشا تا به عرش اعلا بلند است . کی بود ، کی بود ، ما نبودیم ، مجاهدین بودند !! .


9 ــ رژیم صرف نظر از اهداف ذکر شده بالا ، می خواست غیرمستقیم به دولت آمریکا با تهدید بفهماند که اگر مجاهدین خلق را از لیست تروریستی خارج کنید ، دست ما برای انجام عملیات تروریستی حتا در خاک خودتان ، کاملاً دراز و درکار است .


حال باید منتظر ماند تا عکس العمل جدی دولت آقای اوباما و دولت های اروپایی را دید و قضاوت کرد . آنها نیک می دانند و گهگاه خود و مطبوعاتشان می گویند که تحریم به تنهایی نمی تواند عامل فلج کننده شود ، خاصه که کمپانی های خودشان زمینه دورزدن تحریم رژیم را فراهم می کنند . یک ضربه جدی و گیج کننده این است که هم مجاهدین خلق را از لیست خارج کنند و هم به دفاع از اشرفیان قهرمان برخیزند . قفل از دهان بردارند و پنبه از گوش ها در آورند و تعهد خود را زیر پا نگذارند . شخصیت ها و پارلمانترها و مقامات سابق از موضع بشردوستی و موازین بین المللی حقوق بشر از سازمان مجاهدین خلق به کرات دفاع کرده و می کنند . این دولتمردان هستند که صاحب اختیارند اما در برابر چنین مسئله انسانی جهانی شده همچنان سکوت و بی عملی پیشه کرده اند . آقای بایدن معاون رییس جمهور آمریکا در برابر « طرح توطئه ترور » سپاه قدس رژیم ، اینطور واکنش نشان می دهد که : « ایران باید حساب پس بدهد » . در زبان متداول دیپلماسی ، ایران یعنی رژیم ایران . آقای بایدن نمی گوید که چگونه می خواهند حسابرسی کنند ؟ مثل « حسابرسی » های سابق یا واقعاً یک حسابرسی جدی و مؤثر ؟ .


اینکه بگوییم بعد از سال ها تجربه ، هنوز دولتمردان غرب ؛ رژیم را به درستی و کامل نشناخته اند و بنابراین با مسامحه و تعامل وبه امید تغییر سیاست آن برخورد می کنند ، خوش خیالی و ساده انگاری ست . دولت های قدرتمند غرب همه چیز را بهتر از ما می دانند . اگر روزی سرنگونی این رژیم فاشیستی در دستور عمل روز قرار بگیرد ، از کانال های تلویزیونی آنها فیلم ها و مدارک و اسنادی خواهیم دید که خود ما ایرانیان ندیده ایم . حالا که هنوز با رژیم کار دارند ، به نفع آن اعمال سانسور می کنند . جنایتکاران تهران به کنار ، عراق را نگاه کنیم . هر هفته در بغداد و شهرهای عمده عراق علیه دولت غاصب و دست نشانده مالکی تظاهرات می شود اما نگارنده ندیده است که یک فیلم کوتاه از اعتراضات میلیونی مردم عراق پخش و دردید مردم خود قرار دهند . « تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل » .


در پایان باید متذکر شد که مردم به جان آمده ایران زمین هیچ چشم امید و گشایشی از روسیه و چین نداشته و ندارند . الحمدالله این دو کشور زیر میزی بازی نمی کنند . علناً تصمیم شورای امنیت سازمان ملل متحد را به نفع بشار اسد ، وتو می کنند . از رژیم اوباش فاشیستی حاکم برایران نیز بی پرده حمایت می کنند . مهمتر آنکه دم از دموکراسی و آزادیخواهی و حقوق بشر هم نمی زنند . سیاست خارجی این دو کشور ، با یک چهرگی منطبق بر منافع اقتصادی و حفظ حوزه ها و قلمروهای نفوذی ست . اما چه کنیم که دولتمردان جهان غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا سیاست شان با سنگ دموکراسی و آزادی و رعایت حقوق بشر در ممالک ما به همراه است . چنان با دوگانگی در حرف و عمل به صحنه می آیند که آدم درمی ماند که دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را ؟ در تونس ، مصر و لیبی و... چه سیاست قاطعی اتخاذ و اعمال می کنند و در ایران و عراق و بخصوص اشرف قهرمان چه سیاستی ؟! همچنان که پیشتر اشاره رفت ، ما درحال حاضر نمونه یی در دست داریم برای سنجش و محک زدن که در قبال این توطئه گستاخانه رژیم حاکم برایران نه در حرف ، بل در عمل چه خواهند کرد .











ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات: